Τα καλύτερα και τα χειρότερα ροφήματα για αδυνάτισμα (με τη συμβουλή της διαιτολόγου μας!)

Ποια ροφήματα έχουν πολλές θερμίδες (και ποια μπορείς να πίνεις άφοβα); Η διαιτολόγος Ελένη Παπαγιαννίδου μας δίνει τις απαντήσεις που θέλουμε.

14.09.2017

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

εχεις διαβασει

Τα καλύτερα και τα χειρότερα ροφήματα για αδυνάτισμα (με τη συμβουλή της διαιτολόγου μας!)

Ευχαριστούμε την  Ελένη Παπαγιαννίδου, MmedSci, Ph.D., κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος

Το να κόψεις τη συνήθεια της… υγρής ζάχαρης είναι ίσως ο πιο εύκολος δρόμος για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά. Ξέρεις ποια είναι τα καλύτερα ροφήματα για αδυνάτισμα;

Πρέπει να το παραδεχτείς: η διατροφή σου είναι υγρή και ζαχαρένια! Όχι, δε μιλάμε για τα πατατάκια που τρως αντί για δείπνο κάποιες ημέρες. Εννοούμε τις 400 θερμίδες κατά μέσον όρο την ημέρα που πίνεις με το… καλαμάκι. Μελέτη στην επιθεώρηση American Journal of Clinical Nutrition έδειξε ότι περίπου το 37% των συνολικών ημερήσιων υγρών θερμίδων προέρχονται από ροφήματα με ζάχαρη.

 ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κυτταρίτιδα και άσκηση: Ναι μπορείς να την εξαφανίσεις αν ιδρώσεις έτσι! 

Ροφήματα για αδυνάτισμα που μπορείς να πιεις άφοβα:

– Τσάι

5.Πράσινο τσάι

Είναι το πιο δημοφιλές ρόφημα μετά το νερό παγκοσμίως. Δεν έχει θερμίδες, ενώ σε μελέτες έχει διαπιστωθεί ότι οι ενώσεις που εντοπίζονται στο πράσινο τσάι, γνωστές ως κατεχίνες, επιταχύνουν το μεταβολισμό μέχρι και για 24 ώρες – βοηθώντας σε να κάψεις περισσότερες θερμίδες. Όταν όμως προσθέτεις ζάχαρη, μειώνεις αυτά τα οφέλη για την υγεία σου.

Καφές

Καφεΐνη

Ο σκέτος είναι γεμάτος αντιοξειδωτικά και σχεδόν χωρίς θερμίδες. Εάν όμως σου αρέσει με ζάχαρη, καταναλώνεις 206 περισσότερες θερμίδες κατά μέσον όρο την ημέρα από αυτούς που τον πίνουν σκέτο. Δεν είσαι έτοιμη να αποχωριστείς τον καφέ με ζάχαρη και γάλα; Δοκίμασε σκέτο εσπρέσο ή γαλλικό καφέ με άπαχο γάλα. Εάν δε νιώθεις απόλαυση χωρίς γάλα και ζάχαρη, πρόσθεσέ τα σε μικρές ποσότητες ή προτίμησε εκδοχές με χαμηλά λιπαρά.

– Νερό

Βάλε λίγο κρύο νερό πίσω από τα αυτιά σου.

Ο καλύτερος φίλος στη δίαιτα! Κι αυτό γιατί δαμάζει τις λιγούρες. Η δίψα συχνά μεταμφιέζεται σε πείνα, γιατί και οι δύο ελέγχονται από τον υποθάλαμο του εγκεφάλου. Εάν δεν ουρείς κάθε 2-3 ώρες, μάλλον έχεις ανάγκη για ενυδάτωση. Προσπάθησε να πίνεις 9 ποτήρια νερό των 225 ml την ημέρα. Επιπλέον, το νερό διώχνει το πρήξιμο. Όσο πιο αφυδατωμένη είσαι τόσο περισσότερο ο οργανισμός σου θα συγκρατεί νερό ώστε να εξασφαλίζει τη σωστή λειτουργία των νεφρών. Ο καλύτερος τρόπος για να διώξεις το πλεονάζον νερό είναι να πίνεις περισσότερο!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Καλοκαιρινές τροφές που χρειάζεσαι για να παραμένεις ενυδατωμένη (με ελάχιστες θερμίδες!)

 

Και τα ροφήματα που έχουν θερμίδες;

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece