Σνακ με λιγότερες από 100 θερμίδες: Οι επιλογές για κάτι γλυκό, αλμυρό, τραγανό, κρεμώδες!

Πριν καταστρέψεις τη διατροφή σου, δοκίμασε μια από αυτές τις χορταστικές επιλογές που σου προτείνουμε.

woman-eating-healthy-dinner-from-lunch-box-at-her-working-table-picture-id912446890 (1) Credit:Milkos

Επιμέλεια: Δημήτριος Γ. Πέτσιος, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος, MSc

Ετοίμασέ τα στο σπίτι όταν θέλεις να φας κάτι ελαφρύ το βράδυ με λίγες θερμίδες και λιπαρά ή για να τα πάρεις μαζί σου - όταν είσαι έξω.

Σνακ με λιγότερες από 100 θερμίδες:

Εάν λαχταράς κάτι αλμυρό:

  • 1 μεγάλο σφιχτό βραστό αβγό, κομμένο σε φέτες και πασπαλισμένο με αλάτι, πιπέρι ή μοσχοκάρυδο.

    (80 θερμίδες, 6 γραμμ. λιπαρά)

  • 85 γραμμ. γαλοπούλα σε φέτες, αλειμμένη με 1/2 κ.γ. μουστάρδα Ντιζόν και τυλιγμένη σε 2 φύλλα μαρουλιού.

    (90 θερμίδες, 1 γραμμ. λιπαρά)

  • 1 φλιτζάνι έτοιμη κοτόσουπα με διάφορα ψιλοκομμένα μυρωδικά (μαϊντανό ή άνηθο).

    (80 θερμίδες, 2,5 γραμμ. λιπαρά)

  • 2 καρότα κομμένα σε μπαστούνια με ντιπ: 70 γραμμ. άπαχο γιαούρτι με μαϊντανό, άνηθο, μοσχοκάρυδο και λεμόνι.

    (99 θερμίδες, 0,5 γραμμ. λιπαρά)

Εάν λαχταράς κάτι γλυκό:

  • 1/2 γκρέιπφρουτ πασπαλισμένο με 1/2 κ.σ. μαύρη ζάχαρη, ψημένο για 5 λεπτά στο φούρνο. (69 θερμίδες, 0 γραμμ. λιπαρά)
  • 4 κράκερ ολικής αλέσεως, αλειμμένα με 1 κ.σ. κότατζ και μαρμελάδα. (86 θερμίδες, 4 γραμμ. λιπαρά)
  • 3/4 του φλιτζανιού μάνγκο, ψιλοκομμένο, περιχυμένο με χυμό μοσχολέμονου και πασπαλισμένο με τριμμένους ξηρούς καρπούς, π.χ. αμύγδαλα. (86 θερμίδες, 3,5 γραμμ. λιπαρά)
  • 1 μικρό κομμάτι κέικ λεμόνι (100 θερμίδες, 2,5 γραμμ. λιπαρά)

Εάν λαχταράς κάτι τραγανό:

  • Τσιπς τορτίγιας με 2 κ.σ. σάλτσα ντομάτας (κόψε 1 τορτίγια σε τρίγωνα, περίχυσέ τα με 1/2 κ.σ. ελαιόλαδο και ψήσ’ τα στους 180 βαθμούς Κελσίου για 10 λεπτά). (80 θερμίδες, 3 γραμμ. λιπαρά)
  • 16 πατατάκια στο φούρνο (96 θερμίδες, 3 γραμμ. λιπαρά)
  • 1 φλιτζ. ραπανάκια σε μπαστουνάκια με 2 κ.σ. χούμους για ντιπ. (96 θερμίδες, 3 γραμμ. λιπαρά)
  • Ψητά τσιπς μήλου (1 μήλο κομμένο σε λεπτές φέτες, πασπαλισμένο με 1 κ.γ. κανέλα και ζάχαρη·– ψήσ’ τες στους 120 βαθμούς για μία ώρα, μέχρι να γίνουν τραγανές). (99 θερμίδες, 0 γραμμ. λιπαρά)

Εάν λαχταράς κάτι κρεμώδες:

  • 1 φλιτζάνι μους μαύρης σοκολάτας (60 θερμίδες, 3 γραμμ. λιπαρά)
  • 1 smoothie (χτύπησε στο μπλέντερ 3/4 του φλιτζανιού άπαχο γάλα, 1 κ.σ. κακάο, 1/4 μπανάνα και 3 παγάκια). (72 θερμίδες, 1 γραμμ. λιπαρά)
  • Μία μικρή πίτα ολικής αλέσεως αλειμμένη με 2 κ.σ. γκουακαμόλε. (77 θερμίδες, 4 γραμμ. λιπαρά)
  • 1/2 μέτρια ψητή πατάτα (τρύπησέ την και βάλ’ τη στο φούρνο μικροκυμάτων για 4 λεπτά), γαρνιρισμένη με 1 κ.σ. γιαούρτι με 0% λιπαρά και 1 κ.σ. σάλτσα ντομάτα. (81 θερμίδες, 0,5 γραμμ. λιπαρά)

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i