Ζελέ πεπόνι με ροδόνερο (χωρίς ζάχαρη και ζελατίνη) από τη διατροφολόγο Ιωάννα Μανδηλάρη

Μια χαμηλή σε θερμίδες και σάκχαρα δροσιστική συνταγή από τη διατροφολόγο μας

30.08.2018

εχεις διαβασει

Ζελέ πεπόνι με ροδόνερο

Από την Ιωάννα Μανδηλάρη, Ολιστική Διαιτολόγο-Διατροφολόγο και blogger threpsisnutrition.com

Δες πώς θα φτιάξεις πανεύκολα ζελέ φρούτων αντικαθιστώντας τη ζελατίνη με αγάρ. Τον πολυσακχαρίτη από θαλάσσια φύκη που χρησιμοποιούν οι vegan. Πρόσθεσε πεπόνι και τριαντάφυλλο για ενυδάτωση και αναζωογόνηση!

Δες επίσης:  2 συνταγές για γλυκά ΧΩΡΙΣ ψήσιμο: Μπάλες καρύδας και μπουκιές με βούτυρο αμυγδάλου

Ζελέ πεπόνι με ροδόνερο – Υλικά:

  • 1/2 πεπόνι ή 1 κούπα χυμό άλλου φρούτου
  • 1 κούπα νερό
  • 3 κ.σ. ροδόνερο
  • 2-3 κ.σ. στέβια ή άλλο γλυκαντικό
  • 1,5 κ.γ. σκόνη αγάρ

Δες επίσης:  To δοκιμάσαμε! Σπιτικά cookies μπανάνας με MONO 3 υλικά (και χωρίς αλεύρι ή ζάχαρη)!

Οδηγίες

  • Τοποθετούμε στο blender το πεπόνι κομμένο σε κομμάτια και χτυπάμε
  • Περνάμε το χυμό πεπονιού από σουρωτήρι ώστε να μείνει μόνο το υγρό, χωρίς ίνες
  • Παράλληλα, σε ένα κατσαρολάκι βάζουμε το νερό και το αγάρ, ανακατεύοντας συνεχώς ώστε να διαλυθεί. Μπορούμε να ελέγξουμε με το κουτάλι μας αν η σκόνη έχει εξαφανιστεί. Συνήθως χρειάζεται μια βράση
  • Ρίχνουμε το μείγμα του νερού, στο χυμό
  • Προσθέτουμε ροδόνερο και στέβια κατά βούληση. Οι ποσότητες που αναφέρονται είναι ενδεικτικές
  • Τοποθετούμε σε φορμάκια και αφήνουμε στο ψυγείο τουλάχιστον δύο ώρες

Δες και άλλες συνταγές από τη διατροφολόγο Ιωάννα Μανδηλάρη

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Ταϊλανδέζικη σαλάτα
Ταϊλανδέζικη σαλάτα στο φούρνο με λαχανικά! Δοκίμασέ την!

Όταν ψήσεις τα λαχανικά, η σαλάτα αποκτά βαθύτερο χρώμα αλλά και τραγανή υφή

Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη
Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Για να μειώσεις ακόμα περισσότερο τη συνολική, ημερήσια πρόσληψη ζάχαρης στον οργανισμό σου

Με πόσους τρόπους μπορείς να φας φρυγανιές για πρωινό;

Εμείς καταλήξαμε σε 10 μοναδικούς τρόπους αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα βρεις κι άλλους!

8 τροφές που θα φας σήμερα για να πέσει η πρησμένη κοιλιά μέχρι αύριο

Τρέφεσαι σωστά και γυμνάζεις τους κοιλιακούς σου κάθε μέρα. Αλλά για κάποιο λόγο σήμερα, ξύπνησες με πρησμένη κοιλίτσα.

Κέικ σοκολάτας
Κέικ σοκολάτας με παντζάρι, μία πρωτότυπη και σούπερ νόστιμη συνταγή

Για να αξιοποιήσεις με έναν διαφορετικό τρόπο τα παντζάρια

#shapegreece