Τι να φάω πριν το ποδήλατο; Η ειδικός εξηγεί όσα πρέπει να ξέρεις

Αν ασχολείσαι με την ποδηλασία είναι σημαντικό να φας για να βοηθήσεις την ανάκαμψη.

21.12.2018

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Τόνια Ζηλιαναίου, διατροφολόγος και personal trainer.

Μπορεί να έχεις ακούσει ότι το φαγητό είναι το καύσιμό μας, επιλέγεις όμως τις σωστές τροφές για να έχεις δύναμη και αντοχή όλη τη μέρα, όποια προπόνηση κι αν κάνεις; Ζητήσαμε από την ειδικό να μας πει τι πρέπει να τρώμε πριν και μετά από την ποδηλασία για να έχουμε ενέργεια στην προπόνησή μας και να βοηθήσουμε τον οργανισμό και τους μυς να ανακάμψουν πιο γρήγορα – όχι, δε μας είπε μπισκότα!

Τι να τρώω για να έχω ενέργεια όταν τρέχω; Αυτές είναι οι top τροφές για ενέργεια πριν την προπόνηση!

Τι να φάω πριν το ποδήλατο;

Είναι σημαντικό να φας για να βοηθήσεις την ανάκαμψη

Για προπόνηση 30 λεπτών:

«Το να φας κάτι πριν ξεκινήσεις δεν είναι τόσο σημαντικό, είναι όμως ζωτικής σημασίας η αναπλήρωση ενέργειας μετά την προπόνηση. Συμβάλλει στη μυϊκή επανόρθωση, την εξισορρόπηση του σακχάρου στο αίμα και το σώμα σου θα επωφεληθεί στο μέγιστο από την άσκησή σου» λέει η διατροφολόγος και trainer.

Ποδήλατο + Pilates, μποξ + yoga, τρέξιμο + … : Να ποιες ασκήσεις πρέπει να συνδυάζεις για MAXIMUM αποτέλεσμα στο σώμα!

«Ένα ρόφημα είναι ιδανική επιλογή, καθώς απορροφάται εύκολα. Βεβαιώσου ότι περιέχει απλούς υδατάνθρακες, όπως φρούτο, για να αναπληρώσεις το γλυκογόνο, κάτι “πράσινο”, μια φυτική πρωτεΐνη για μυϊκή επαναφορά, και ενισχυτικό της γεύσης. Εξαιρετικός συνδυασμός είναι μπανάνα, σπανάκι, σκόνη πρωτεΐνης με άρωμα βανίλιας, γάλα βρόμης και κανέλα για τη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα».

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece