Τι να φάω πριν το ποδήλατο; Η ειδικός εξηγεί όσα πρέπει να ξέρεις

Αν ασχολείσαι με την ποδηλασία είναι σημαντικό να φας για να βοηθήσεις την ανάκαμψη.

21.12.2018

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Τόνια Ζηλιαναίου, διατροφολόγος και personal trainer.

Μπορεί να έχεις ακούσει ότι το φαγητό είναι το καύσιμό μας, επιλέγεις όμως τις σωστές τροφές για να έχεις δύναμη και αντοχή όλη τη μέρα, όποια προπόνηση κι αν κάνεις; Ζητήσαμε από την ειδικό να μας πει τι πρέπει να τρώμε πριν και μετά από την ποδηλασία για να έχουμε ενέργεια στην προπόνησή μας και να βοηθήσουμε τον οργανισμό και τους μυς να ανακάμψουν πιο γρήγορα – όχι, δε μας είπε μπισκότα!

Τι να τρώω για να έχω ενέργεια όταν τρέχω; Αυτές είναι οι top τροφές για ενέργεια πριν την προπόνηση!

Τι να φάω πριν το ποδήλατο;

Είναι σημαντικό να φας για να βοηθήσεις την ανάκαμψη

Για προπόνηση 30 λεπτών:

«Το να φας κάτι πριν ξεκινήσεις δεν είναι τόσο σημαντικό, είναι όμως ζωτικής σημασίας η αναπλήρωση ενέργειας μετά την προπόνηση. Συμβάλλει στη μυϊκή επανόρθωση, την εξισορρόπηση του σακχάρου στο αίμα και το σώμα σου θα επωφεληθεί στο μέγιστο από την άσκησή σου» λέει η διατροφολόγος και trainer.

Ποδήλατο + Pilates, μποξ + yoga, τρέξιμο + … : Να ποιες ασκήσεις πρέπει να συνδυάζεις για MAXIMUM αποτέλεσμα στο σώμα!

«Ένα ρόφημα είναι ιδανική επιλογή, καθώς απορροφάται εύκολα. Βεβαιώσου ότι περιέχει απλούς υδατάνθρακες, όπως φρούτο, για να αναπληρώσεις το γλυκογόνο, κάτι “πράσινο”, μια φυτική πρωτεΐνη για μυϊκή επαναφορά, και ενισχυτικό της γεύσης. Εξαιρετικός συνδυασμός είναι μπανάνα, σπανάκι, σκόνη πρωτεΐνης με άρωμα βανίλιας, γάλα βρόμης και κανέλα για τη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα».

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

ασκήσεις γιόγκα για χαλάρωση
Ασκήσεις γιόγκα για χαλάρωση: 5 βίντεο για να καταπολεμήσεις άγχος και στρες

Επίλεξε το κατάλληλο yoga sequense για εσένα, ανάλογα με το χρόνο που έχεις στη διάθεση σου και το επίπεδο σου.

4 κινήσεις αποτοξίνωσης το πρωί για φλατ κοιλιά!

Οι τροφές που βοηθούν, η άσκηση και τι να μην φας

10 συνήθειες για να αποκτήσεις το σώμα που θες χωρίς δίαιτες και εξαντλητική άσκηση

Αυτές οι καθημερινές συνήθειες είναι ο τρόπος να μάθεις να τρως σωστά, να σηκώνεσαι λίγο από την καρέκλα ώστε να δώσεις στο σώμα σου όσα χρειάζεται.

Γιατί δεν αδυνατίζω
Γιατί δεν αδυνατίζω; 7 λόγοι που δε χάνεις άλλο βάρος

Έκανες δίαιτα και έχανες βάρος εύκολα, αλλά τώρα σταμάτησες να αδυνατίζεις; Η δρ Μαρία Ψωμά εξηγεί τι συμβαίνει και πώς θα το αντιμετωπίσεις.

Βαρβάρα Φασόη: Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια ποδηλασίας απαντά στο Q&A του Shape

Εκτός από πρωταθλήτρια ποδηλασίας είναι διαιτολόγος και spinning instructor. «Τρυπώσαμε» στην καθημερινότητα της και τα μάθαμε όλα!

#shapegreece