Κοιλιά με γράμμωση, το γεύμα κατά της κυτταρίτιδας, η άσκηση που «καίει»: Όσα μάθαμε από την Ελένη Πετρουλάκη

Η Ελένη Πετρουλάκη μοιράζεται τα κορυφαία μυστικά για αδυνάτισμα, επίπεδη κοιλιά, γράμμωση και την άσκηση που προτιμά.

28.05.2019

Γράφει: Shape.gr

εχεις διαβασει

Κοιλιά με γράμμωση, το γεύμα κατά της κυτταρίτιδας, η άσκηση που «καίει»: Όσα μάθαμε από την Ελένη Πετρουλάκη

Όλες εμπιστευόμαστε αυτά που έχει να μας πει η Ελένη Πετρουλάκη. Παρακάτω, λοιπόν, θα μάθεις πώς διατηρεί τη γραμμωμένη κοιλιά της, ποια άσκηση «καίει» πολλές θερμίδες, μια σπιτική συνταγή για σύσφιγξη, ένα γεύμα που βοηθά στη μείωση της κυτταρίτιδας και όχι μόνο.

1. Πώς διατηρεί κοιλιακούς με γράμμωση

«Είναι μύθος ότι εκτελώ πολλές ασκήσεις κοιλιακούς καθημερινά. Οι πολλές επαναλήψεις στους κοιλιακούς ή σε ασκήσεις πλάγιων δεν καίνε το λίπος. Το ανθρώπινο σώμα δε δουλεύει έτσι. Ακόμη χειρότερα, οι πολλές επαναλήψεις στους πλάγιους κοιλιακούς βοηθά στο να πάρω όγκο.

Βέβαια, η δίαιτα, σε συνδυασμό με έντονη αερόβια άσκηση, βοηθά, αλλά το βάρος που χάνω δεν προέρχεται μόνο από λίπος. Τι κάνω λοιπόν; Ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης! Έπειτα από πάρα πολλές δοκιμές έχω καταλήξει σε ένα πρόγραμμα που δουλεύει πολύ καλά:

  • Κάνω για 10-15 λεπτά γρήγορο τρέξιμο σε ανηφόρα ή σκαλιά ή σε sprints. Μια τέτοια προπόνηση καίει πάρα πολύ λίπος, ενισχύει το μεταβολισμό και δουλεύει και τους μυς της κοιλιάς και της μέσης.
  • Στη συνέχεια, για άλλα 10-15 λεπτά, εκτελώ ένα σωστά σχεδιασμένο πρόγραμμα αντίστασης με βάρη. Τα βάρη και γενικά οι ασκήσεις αντίστασης είναι πολύ σημαντικά για να απαλλαγείς από το περιττό λίπος».

2. Γιατί προτιμά το γρήγορο τρέξιμο σε σκάλες

  • «Είναι αποτελεσματικό: 10 με 15 λεπτά δίνουν καλύτερο αποτέλεσμα στην αντοχή από το αν έτρεχα μία ώρα σε διάδρομο.
  • Χτίζει δυνατά πόδια. Τα σύντομα αλλά με πολύ ένταση τρεξίματα στα σκαλοπάτια χτίζουν μυς στα πόδια, στους γλουτούς και στις γάμπες.
  • Είναι διασκεδαστικό».

Διάβασε επίσης: Τα βάρη δίνουν όγκο; Οι μύες γίνονται λίπος αν σταματήσεις την άσκηση; Η Ελένη Πετρουλάκη καταρρίπτει τους μύθους της άσκησης

3. Το γεύμα κατά της κυτταρίτιδας

«Φτιάχνω μία πράσινη σαλάτα με ψητό ή βραστό κοτόπουλο που περιέχει μία κόκκινη καυτερή πιπεριά και 1 κ.σ. λιναρόσπορο. Γενικά αυτό που έχω να πω για την κυτταρίτιδα είναι ότι χρειάζεται ένας συνδυασμός. Πρέπει να πίνεις 2-3 λίτρα νερό την ημέρα, να καταναλώνεις πολλά φρούτα, κυρίως εσπεριδοειδή και να ακολουθείς ισορροπημένη διατροφή χωρίς λίπη. Εννοείται ότι ένας βασικός άξονας είναι και η άσκηση. Ωστόσο και οι κρέμες βοηθούν. Βέβαια, πολλές φορές δεν πρόκειται για κυτταρίτιδα αλλά για χαλάρωση δέρματος, οπότε θέλει σύσφιγξη».

4. Η συνταγή για σύσφιγξη

«Μου αρέσει να πειραματίζομαι με φυσικά υλικά που βρίσκω στην κουζίνα μου. Αυτή είναι η συνταγή μου για σύσφιγξη σώματος: μία κουτάλα μέλι, 2 ασπράδια αβγού, 2-3 κουταλάκια γλυκερίνη και αλεύρι. Τα αναμειγνύω όλα μαζί και απλώνω τη μάσκα στο σώμα. Την αφήνω να δράσει για 20 λεπτά κι έπειτα κάνω ντους με χλιαρό νερό».

5. Η άσκηση που καίει πολλές θερμίδες

«Κάνω σχοινάκι περίπου 20 λεπτά την ημέρα αλλάζοντας ανά 2-3 λεπτά περίπου την κίνησή μου (σηκώνω τα γόνατα ψηλά ή κάνω χιαστί τα χέρια μου). Τα αποτελέσματα; Καίω μέχρι και 170 θερμίδες στα 10 πρώτα λεπτά, ενώ κάνω super ενδυνάμωση σε πόδια και χέρια! Το μυστικό μου για επιλέξεις το σωστό μήκος στο σχοινάκι; Πάτησε με το πόδι σου τη μέση του σχοινιού: οι λαβές του πρέπει να βρίσκονται στο ύψος των αγκώνων σου».

Διάβασε επίσης: 8 ασκήσεις για να φύγουν πολλοί πόντοι στην περιφέρεια από την Ελένη Πετρουλάκη

Editor's Picks:

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece