EMOM και AMRAP σε προπόνηση με βάρη: Συνδύασε αερόβια με ενδυνάμωση σε ένα workout

Η ιδανική προπόνηση αν δεν έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο για εξαιρετική ενδυνάμωση.

15.11.2018

εχεις διαβασει

Έχεις περιορισμένο χρόνο στο γυμναστήριο και θέλεις να κάνεις μια προπόνηση που να συνδυάζει ταυτόχρονα μυϊκή ενδυνάμωση και αερόβια άσκηση;

Αυτό το workout υπόσχεται να δώσει ώθηση στο μεταβολισμό σου με ένα πρόγραμμα με EMOM και AMRAP.

Το ξέρεις ήδη πως οι γρήγορες επαναλήψεις αυξάνουν την καύση των θερμίδων και πως ένα πρόγραμμα EMOM (every minute on the minute) σαν αυτό εδώ μπορεί να εκτοξεύσει την ένταση. Όταν κάνεις ένα πρόγραμμα EMOM, έχεις στη διάθεσή σου ένα λεπτό για να ολοκληρώσεις έναν συγκεκριμένο αριθμό επαναλήψεων μιας άσκησης. Στο τέλος του λεπτού, ξεκινάς την επόμενη.

To πρόγραμμα AMRAP (As Many Reps or Rounds As Possible) έχει στόχο να κάνεις όσες επαναλήψεις ή σετ μπορείς σε έναν συγκεκριμένο χρόνο

Κάνε αυτή την προπόνηση δύο με τρεις φορές την εβδομάδα σε μη συνεχόμενες ημέρες. 

Ανακάλυψε παρακάτω την προπόνηση που θα κάνεις σήμερα και θα σε ενθουσιάσει.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

2 top ασκήσεις εδάφους για γράμμωση στην κοιλιά

Η fitness star Amanda Bisk σού δείχνει τις δύο ασκήσεις που μπορείς να κάνεις ακόμα και στο σπίτι.

Spetsathlon 2019: Άνοιξαν οι εγγραφές για το μεγαλύτερο αγώνα τριάθλου στην Ελλάδα

Ο μεγαλύτερος και καλύτερος αγώνας τριάθλου επιστρέφει στην Ελλάδα! Ακόμα να δηλώσεις συμμετοχή;

ασκήσεις γιόγκα για χαλάρωση
Ασκήσεις γιόγκα για χαλάρωση: 5 βίντεο για να καταπολεμήσεις άγχος και στρες

Επίλεξε το κατάλληλο yoga sequense για εσένα, ανάλογα με το χρόνο που έχεις στη διάθεση σου και το επίπεδο σου.

4 κινήσεις αποτοξίνωσης το πρωί για φλατ κοιλιά!

Οι τροφές που βοηθούν, η άσκηση και τι να μην φας

10 συνήθειες για να αποκτήσεις το σώμα που θες χωρίς δίαιτες και εξαντλητική άσκηση

Αυτές οι καθημερινές συνήθειες είναι ο τρόπος να μάθεις να τρως σωστά, να σηκώνεσαι λίγο από την καρέκλα ώστε να δώσεις στο σώμα σου όσα χρειάζεται.

#shapegreece