Kayla Itsines: Οι top ασκήσεις για κοιλιακούς χωρίς όργανα ή εξοπλισμό

Θα χρειαστείς μόλις 10 λεπτά.

01.11.2019

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

εχεις διαβασει

Kayla Itsines

Αν δεν έχεις ιδέα ποια είναι η Kayla Itsines και τι αποτέλεσμα έχει η δουλειά της, διάβασε πρώτα αυτό το άρθρο του Shape.gr. Αν, πάλι, είσαι φανατική οπαδός της και την ακολουθείς στο Instagram τότε θα χαρείς πολύ, αφού η διάσημη personal trainer μοιράστηκε με τους followers της ένα βίντεο με ασκήσεις για κοιλιακούς χωρίς όργανα ή εξοπλισμό.

Πού μπορείς να το κάνεις; Παντού!

Τι θα χρειαστείς; Ένα στρώμα γυμναστικής και την καλή σου διάθεση.

Δες τις ασκήσεις για κοιλιακούς χωρίς όργανα που προτείνει η Kayla Itsines:

H Kayla συστήνει να κάνεις 12-15 επαναλήψεις για κάθε άσκηση μέσα σε 10 λεπτά και να επαναλάβεις ακόμα έναν γύρο μόλις τελειώσεις. Burn baby, burn! 😛

Διάβασε επίσης: Οι καλύτερες ασκήσεις για κοιλιακούς σύμφωνα με την επιστήμη! (δεν είναι ροκανίσματα!)

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.