Οι 7 κορυφαίες ασκήσεις γλουτών για γυναίκες (με βάρη και χωρίς)

Αυτές οι ασκήσεις θα σφίξουν και θα μεταμορφώσουν τους γλουτούς σου – και θα λιώσουν το λίπος από παντού!

14.01.2020

Γράφει: Ελένη Κουκούλη

Οι δυνατοί γλουτοί βοηθούν το σώμα σου να καίει περισσότερες θερμίδες, σε κρατούν σταθερή και σε κάνουν καλύτερη στην πεζοπορία, την ποδηλασία, τη yoga και κάθε άλλη δραστηριότητα. Οι μύες που αποτελούν τους γλουτούς είναι οι μεγαλύτεροι στο σώμα μας, οπότε, όσο πιο δυνατοί είναι τόσο περισσότερες θερμίδες μπορείς να καις κάθε μέρα.

Διάβασε επίσης:

Πόδια, κοιλιά και γλουτοί μαγικοί σε 3 ΛΕΠΤΑ με μία παραλλαγή της σανίδας!

Η #1 άσκηση για τέλειους γλουτούς σύμφωνα με την trainer

Έχεις τετράγωνους γλουτούς; Αυτές είναι οι ιδανικές ασκήσεις για σένα! (μάθε τι σχήμα γλουτών έχεις!)

Κάνε τη ρουτίνα με τις ασκήσεις γλουτών για γυναίκες δύο φορές την εβδομάδα για 3 εβδομάδες και θα αρχίσεις να βλέπεις γράμμωση στους γλουτούς, τους τετρακεφάλους και τους δικεφάλους των ποδιών σου. Θα παρατηρήσεις, επίσης, βελτίωση συνολικά στη δύναμη και την αντοχή σου.

Η προπόνησή σου

-Εκτέλεσε κάθε άσκηση όπως υποδεικνύεται.

-Περιόρισε το χρόνο ξεκούρασης ανάμεσα στις ασκήσεις μόνο στον απαραίτητο.

-Κάνε συνολικά 3 γύρους από αυτή τη ρουτίνα, 2 ημέρες την εβδομάδα σε μη συνεχόμενες ημέρες.

Θα χρειαστείς: Ένα σετ βαράκια των 4-6 κιλών. Διάλεξε πιο βαριά αν νιώθεις ότι θα μπορούσες να κάνεις ακόμα 2 ή περισσότερες επαναλήψεις σε κάθε άσκηση.

Tip: Σε κάθε άσκηση θα βρεις παραλλαγή μειωμένου ή αυξημένου βαθμού δυσκολίας, ώστε να φέρεις τις ασκήσεις στο επίπεδο της φυσικής σου κατάστασης.

 

Υupiii Daily Update

Δέσποινα Βανδή- Τη βράβευσαν αλλά την προσφώνησαν ως Άννα Βίσση! Η επική αντίδρασή της επί σκηνής

Nomads- Η Φωτιά έτοιμη για όλα! Ποιοι βγαίνουν στην κρίση του τηλεοπτικού κοινού;

Αλεξάνδρα Κατσαϊτη Μιλά για την τηλεοπτική της κόντρα με τη Ραμόνα Βλαντή!

 

Δες παρακάτω τις 7 ασκήσεις γλουτών για γυναίκες:

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece