#Shape7MinuteChallenge: Η ομάδα του Shape κάνει την «Προπόνηση των 7 λεπτών» για 1 μήνα! Εσύ;

Κάνε join στο νέο Shape challenge για σφιχτό σώμα που βασίζεται στην έρευνα του the American College of Sports Medicine’s Health and Fitness Journal.

04.01.2019

εχεις διαβασει

Αφού πίναμε 2,5 λίτρα νερό την ημέρακόψαμε τη ζάχαρη και πάθαμε overdose… σανίδας, σειρά έχει ένα ολοκαίνουργιο #SHAPEChallenge, το #SHAPE7MinuteChallenge – μικρό και θαυματουργό (ή μήπως… θανατηφόρο;).

H Shape ομάδα «υπόσχεται» να ακολουθεί ένα συγκεκριμένο 7λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής – το οποίο συστήνει έρευνα από το μεγαλύτερο ίσως επιστημονικό περιοδικό για την άσκηση- με συγκεκριμένες ασκήσεις (θα τις δεις παρακάτω) για 1 μήνα.

Αλλά δε μιλάμε για ένα οποιοδήποτε 7λεπτο πρόγραμμα…

Αυτή η 7λεπτη γυμναστική με 12 ασκήσεις βασίζεται σε μία ολόκληρη έρευνα. Κι αν νομίζεις πως πρόκειται για μια καθαρά επιστημονική έρευνα που έγινε σε εργαστήριο με λευκές ρόμπες και γυαλιά, να σε ενημερώσουμε πως την ευθύνη για την απόλυτη 7λεπτη γυμναστική έχουν δύο προπονητές, που φαίνεται πως ανακάλυψαν τον πιο σωστό τρόπο άσκησης υψηλής έντασης.

Ουσιαστικά, το πρόγραμμα τούτο θα εξυπηρετήσει εκείνους που δεν έχουν χρόνο να γυμναστούν πολλή ώρα ενώ το καλό είναι πως το μόνο που χρειάζεσαι είναι:

  • το σώμα σου
  • μια καρέκλα
  • έναν τοίχο
  • τη διάθεση να τα δώσεις όλα για να γυμναστείς

Το πρόγραμμα έχει δημιουργηθεί με τέτοιες προϋποθέσεις ώστε να λαμβάνεις όλα τα οφέλη fitness και υγείας μέσα σε επτά λεπτά.

Στα 7 λεπτά δεν υπάρχει χρόνος ξεκούρασης (μόλις 10 δευτερόλεπτα ανάμεσα σε κάθε κίνηση) και εκτελείς ασκήσεις για το πάνω και κάτω μέρος του σώματος σε ρυθμό που σε εξαντλεί.

Τι θα πετύχεις με την «Προπόνηση των 7 λεπτών»:

  • ξυπνάς το μεταβολισμό σου
  • καις λίπος
  • μειώνεις τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων

Αν στα 7 λεπτά, νιώθεις μια χαρά, πρόσεξε γιατί κάτι κάνεις λάθος, το πρόγραμμα είναι ένα… σωστό κολαστήριο.

Αυτές είναι οι 12 ασκήσεις της «Προπόνησης των 7 λεπτών»:

Η έρευνα επισημαίνει πάντως πως «Η Προπόνηση των 7 Λεπτών» το 7λεπτο επιστημονικό πρόγραμμα άσκησης δεν πρέπει να ακολουθείται από άτομα παχύσαρκα, που υποφέρουν από κάποιο τραυματισμό ή είναι ηλικιωμένα.

Το ίδιο ισχύει και για εκείνους που υποφέρουν από την καρδιά τους ή από κάποιο άλλο σοβαρό πρόβλημα υγείας.

Αν δεν είσαι πάντως σε άψογη φόρμα, μπορείς να ξεκινήσεις, ξεχνώντας τα 7 λεπτά και δοκιμάζοντας τα 20! Ξεκίνα- το χρονόμετρο σε καλεί!

Η Shape team πείστηκε και ξεκινά το απόλυτο workout challenge για 30 μέρες!

Δες το βίντεο με την «Προπόνηση των 7 λεπτών» και ακολούθησέ το κι εσύ μαζί μας starting NOW:

Αντέχεις;

(Αν είσαι τύπος που χρειάζεσαι μουσική και beats στην άσκηση, δες και εδώ το ίδιο πρόγραμμα με μουσική)

Περισσότερα από Fitness

Αερόβια άσκηση για κάψιμο λίπους: Το 15′ πρόγραμμα – express για να σμιλεύσεις σώμα

Αυτή η ρουτίνα αεροβικής με μπάλα είναι πιο διασκεδαστική και καις περισσότερο από μια τυπική προπόνηση HIIT.

Πώς να μην χαλάσω τη δίαιτα
Κοιλιακοί πέτρα; Αυτή είναι η πιο γνωστή άσκηση για επίπεδη κοιλιά σε 2 κινήσεις

Ο personal trainer Λευτέρης Καβούκης και το Shape.gr σε γυμνάζουν και σου δείχνουν την άσκηση για επίπεδη κοιλιά.

8 τροφές για μυική ενδυνάμωση βάσει έρευνας (έτσι χτίζεις μυική μάζα και καις λίπος)

Δεν αρκεί μόνο η γυμναστική για να αποκτήσεις τέλειο σώμα. Μάθε ποιες τροφές μπορούν να αυξήσουν τη μυϊκή σου μάζα.

Φτιάξε σούπερ γλουτούς με αυτές τις ασκήσεις στον τοίχο από τη Χριστίνα Μαυρίδου

Η personal trainer μοιράζεται με Shape ένα ασκησιολόγιο που μπορείς να κάνεις σε οποιοδήποτε τοίχο του σπιτιού σου.

#shapegreece