Εμμηνόπαυση και διαταραχές ύπνου: Με αυτή την καθημερινή συνήθεια θα δεις διαφορά

Η επιστημονικά αποδεδειγμένη πρακτική που δεν γνώριζες μέχρι σήμερα πως θα σε βοηθούσε.

Εμμηνόπαυση iStock

Η περίοδος της εμμηνόπαυσης αποτελεί ένα από τα δυσκολότερα κεφάλαια στη ζωή μιας γυναίκας, όπως εξήγησε χιουμοριστικά η ηθοποιός Courteney Cox. Με το τέλος της έμμηνου ρήσης είναι αρκετές οι αλλαγές που λαμβάνουν χώρα στο σώμα σου και στο πώς λειτουργεί ο οργανισμός σου, με αποτέλεσμα να έρθεις αντιμέτωπη με δυσάρεστες καταστάσεις. Ωστόσο, υπάρχουν κάποια τρικ που ίσως σε βοηθήσουν να ξεπεράσεις τα δύσκολα σημεία.

Οι περισσότερες γυναίκες κάνουν λόγο για δυσκολία στον ύπνο αλλά και μετάπτωση της διάθεσής τους, που εξηγείται από τη μείωση των οιστρογόνων και των ορμονών που υπήρχαν κατά την αναπαραγωγική περίοδο στη ζωή τους. Πώς λοιπόν μπορεί να αποκατασταθεί η ισορροπία, καταφέρνοντας να μην επηρεάσουν οι αλλαγές τον τρόπο ζωής;

Σύμφωνα με μία έρευνα που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό, Menopause, υπάρχει τρόπος για έναν ποιότικότερο ύπνο και καλύτερη διάθεση, που μπορεί να βρεθεί στη ρεφλεξολογία και το μασάζ. Ειδικότερα, οι ερευνητές μελέτησαν ένα γκρουπ 70 γυναικών από την Τουρκία που βρίσκονταν εν μέσω εμμηνόπαυσης. Οι μισές από αυτές πρόσθεσαν στη ρουτίνα τους για κάθε μέρα επί μία εβδομάδα μασάζ στα πόδια, με τους ερευνητές να εξετάζουν το αν η πρακτική αυτή βοήθησε. Στη συνέχεια όλες οι γυναίκες απάντησαν σε ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με τον ύπνο τους και τη διάθεσή τους, καταλήγοντας στο συμπέρασμα με βάση τα αποτέλεσματα πως πράγματι το μασάζ βοήθησε.

Πιο αναλυτικά, όχι μόνο το μασάζ στα πόδια βοήθησε στην ποιότητα του ύπνου, αλλά βελτίωσε και τη διάθεση των γυναικών αυτών. Ειδικότερα, οι γυναίκες που έλαβαν μασάζ κατάφεραν να κοιμηθούν μία ώρα παραπάνω από εκείνες που δεν έβαλαν στη ρουτίνα τους αυτή τη συνήθεια, ενώ ταυτόχρονα παρατηρήθηκε και μείωση του άγχους. 

Δεν χρειάζεται λοιπόν να σπαταλήσεις χρήματα ή να χάσεις πολύτιμο χρόνο, αν μπορέσεις να κάνεις αποτελεσματικά μασάζ στα σημεία των ποδιών σου που θα σε ανακουφίσουν. Φυσικά, αν προτιμάς να το κάνει κάποιος ειδικός, θα είσαι ακόμα πιο σίγουρη για τα αποτελέσματα, συνεπώς μπορεί να λειτουργήσει και ως placebo. 

Διαβάστε Επίσης

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i