Είσαι κουρασμένη, μελαγχολική ή αγχωμένη; Τι να κάνεις τώρα σε κάθε περίπτωση

Πρακτικές συμβουλές για το άγχος, την κούραση και τη μελαγχολία που μπορείς να εφαρμόσεις παντού.

01.03.2019

Γράφει: Τάνια Ζερβού

εχεις διαβασει

Έχεις καταλάβει πώς διαχειρίζεσαι τα συναισθήματά σου; Κάνε το τεστ

Σίγουρα δεν είναι όλες οι μέρες ίδιες ούτε μπορείς να είσαι κάθε μέρα κεφάτη και γεμάτη αισιοδοξία – όσο κι αν το εύχεσαι. Ωστόσο, υπάρχουν τρόποι να βελτιώσεις τα… συμπτώματα της κούρασης, της μελαγχολικής διάθεσης και του στρες. Δες τι μπορείς να κάνεις πρακτικά για κάθε περίπτωση.

Διάβασε επίσης: Να πώς θα αποκτήσεις προσγειωμένη αισιοδοξία (αυτή είναι η πραγματική τεχνική για θετική σκέψη)

Αν είσαι κουρασμένη

Δοκίμασε τη ρεφλεξολογία. «Αυτή η μορφή θεραπείας απελευθερώνει τη μπλοκαρισμένη ενέργεια που προκαλεί κόπωση» εξηγεί ο Oρφέας Δεβετζής, ρεφλεξολόγος. Όταν νιώθεις ότι χάνεις τη δύναμή σου, άσκησε πίεση στο «σημείο των 3 μιλίων» (ονομάστηκε έτσι γιατί λένε ότι δίνει στους δρομείς αντοχής ενέργεια για επιπλέον 3 μίλια). Το σημείο βρίσκεται στο κοίλωμα ανάμεσα στην κνήμη και στο μυ – περίπου 4 δάχτυλα κάτω από το γόνατο και 2,5 εκατοστά έξω από την κνήμη. Πίεσε για 1 λεπτό και επανάλαβε στο άλλο πόδι.

Αν αισθάνεσαι άγχος

Μάσα μια τσίχλα. Οι ερευνητές δε γνωρίζουν με βεβαιότητα γιατί, αλλά σε αυστραλιανή μελέτη διαπιστώθηκε ότι το μάσημα τσίχλας μειώνει τα επίπεδα του στρες έως και 16%. Για να αποφύγεις την τερηδόνα, προτίμησε τσίχλες χωρίς ζάχαρη, με ξυλιτόλη: έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι εμποδίζει τα βακτήρια που προκαλούν τερηδόνα.

Διάβασε επίσης: Πώς να αντιμετωπίσω το άγχος; Μάθε τι τύπος στρες είσαι σύμφωνα με το ψυχολόγο

Αν έχεις μελαγχολική διάθεση

Νοίκιασε μία κωμωδία στο DVD Club της γειτονιάς. Ακόμα και η αναμονή για μια κωμωδία αυξάνει τις ενδορφίνες, που βελτιώνουν τη διάθεση, κατά 27%, όπως αποκαλύπτεται σε πρόσφατη μελέτη.

Διάβασε επίσης: Μπορείς να μειώσεις τη μελαγχολία με σωστές τροφές; Διατροφή κατά της κατάθλιψης

Editor's Picks:

Περισσότερα από Καλή ζωή

#shapegreece