Διατροφή για ανοσοποιητικό και όχι μόνο! Αυτοί οι 6 συνδυασμοί κάνουν καλό στην υγεία

Ποιοι είναι οι πιο δυνατοί συνδυασμοί τροφών για υγιές ανοσοποιητικό; Οι 6 πιο αποτελεσματικοί.

Διατροφή για ανοσοποιητικό

Ορισμένες τροφές προορίζονται να καταναλώνονται μαζί επειδή ο συνδυασμός των θρεπτικών στοιχείων τους ενισχύει την υγεία σου. Ανακάλυψε εδώ 6 καλές ιδέες για διατροφή για ανοσοποιητικό αλλά και συνδυασμούς τροφών για καλύτερη υγεία.

6 συνδυασμοί τροφών που κάνουν καλό στην υγεία σου:

#1 Καρότο + κουκουνάρι = ενίσχυση του Ανοσοποιητικού

Το καρότο είναι πηγή βιταμίνης Α, η οποία σε κάνει πιο ανθεκτική ενάντια στους ιούς. Το πλούσιο σε ψευδάργυρο κουκουνάρι, που μπορείς να προσθέσεις στη σαλάτα με καρότο, βοηθά στο μεταβολισμό της βιταμίνης Α.

#2 Σαρδέλα + ηλιέλαιο = υγιής καρδιά

Σε δημοσιευμένη μελέτη στην επιθεώρηση American Journal of Clinical Nutrition αποδείχθηκε ότι οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες της βιταμίνης Ε ενισχύθηκαν κατά 20% από το συνένζυμο Q10. Η σαρδέλα είναι εξαιρετική πηγή του συνενζύμου ενώ το ηλιέλαιο πλούσιο σε βιταμίνη Ε.

Αρρωσταίνεις συνέχεια; Ποιες βιταμίνες χρειάζεσαι για δυνατό ανοσοποιητικό

Να γιατί το ελαιόλαδο αποτελεί το μυστικό υγείας και ομορφιάς όλων σχεδόν των λαών της Μεσογείου

#3 Ρεβίθια + χυμός λεμονιού = πρόληψη της αναιμίας

Τα ρεβίθια αποτελούν καλή πηγή σιδήρου, απαραίτητου για την ενέργεια και την πρόληψη της αναιμίας. Για να εξασφαλίσεις την επαρκή απορρόφησή του, χρειάζεσαι βιταμίνη C, αυτή που έχει το λεμόνι.

#4 Τόνος + μπρόκολο = προστασία από τον καρκίνο

Ο τόνος είναι καλή πηγή σεληνίου, το οποίο αυξάνει τα επίπεδα ενός ενζύμου που καταπολεμά τον καρκίνο. Το ένζυμο αυτό αυξάνεται από τα φυτοχημικά στο μπρόκολο. Μάλιστα, η κατανάλωση τόνου και μπρόκολου μαζί είναι κατά 13 φορές πιο αποτελεσματική στην επιβράδυνση της ανάπτυξης καρκινικών κυττάρων απ’ ό,τι αν οι δύο τροφές καταναλώνονταν χωριστά.

#5 Πράσινο Τσάι + σπιτικό κέικ= ενίσχυση του εγκεφάλου

Το πράσινο τσάι είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες, ενώ η μαργαρίνη που περιέχει το κέικ αποτελεί καλή πηγή πολυακόρεστων λιπαρών. Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης διαπίστωσαν σε εργαστηριακές μελέτες ότι ποντίκια που ακολουθούσαν διατροφή πλούσια και στα δύο είδη θρεπτικών στοιχείων είχαν υψηλότερο ποσοστό παραγωγής εγκεφαλικών κυττάρων.

#6 Σπανάκι + σουσάμι= μειωμένη αρτηριακή πίεση

Ιαπωνική μελέτη έδειξε ότι το φυτοοιστρογόνο σεσαμίνη στο σουσάμι βοηθά τον οργανισμό να απορροφήσει τη βιταμίνη Ε, η οποία βρίσκεται στο σπανάκι και προστατεύει από την εμφάνιση παθήσεων της καρδιάς.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i