Εσύ έκανες το ετήσιο Fitness Check up σου;

Ο νέος, έξυπνος τρόπος για να μπεις δυνατά στο παιχνίδι της πρόληψης

shutterstock_525670930

Σύμφωνα με πρόσφατες ανακοινώσεις επιστημόνων της American Heart Association (Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία) η κατάσταση κάποιου κατά τη διάρκεια της αερόβιας άσκησης θα πρέπει να θεωρείται και να αξιολογείται ως ζωτικής σημασίας σημάδι, ακριβώς όπως η θερμοκρασία του σώματος, η αρτηριακή πίεση ή ακόμη και η κανονικότητα των σφυγμών.

Γύμνασε τα χέρια και τον κορμό σου

Έτσι, για καλή υγεία ως τα βαθιά γεράματα οι ερευνητές συνιστούν κάτι πολύ απλό. Να δημιουργήσεις μια καλή σχέση μεταξύ του γυμναστή και του γιατρού σου (καρδιολόγου, παθολόγου, διαβητολόγου κ.λπ.) ώστε τα ευρύματα του πρώτου να μπορούν να αξιολογηθούν ως μέρος των ιατρικών σου εξετάσεων.

Κάθε αερόβια άσκηση στο γυμναστήριο ή εκτός ουσιαστικά είναι ένα μέτρο του πόσο καλά το σώμα σου μπορεί να μεταφέρει οξυγόνο στους ιστούς. Επιπλέον, περιλαμβάνει κάθε δραστηριότητα που αυξάνει την πρόσληψη οξυγόνου και τους κτύπους της καρδιάς.

Mε την έναρξη της άσκησης η πρόσληψη οξυγόνου αυξάνεται με γρήγορο ρυθμό, έως ότου σταθεροποιηθεί σ’ ένα επίπεδο, ανάλογα με την ένταση της άσκησης. Αυτή λοιπόν η διαδικασία είναι που αντανακλά τη συνολική καλή υγεία και λειτουργία, ιδιαίτερα του καρδιαγγειακού σου συστήματος.

Read Next

MORE FROM

Υγεία

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i