ΟΔΗΓΟΣ: Αυτές είναι οι 12 απαραίτητες βιταμίνες και οι καλύτερες πηγές τους! Να σε ποιες τροφές θα τις βρεις

Βιταμίνες Α, Β6, Β12, C, D, E, θειαμίνη, λυκοπένιο, νιασίνη, ριβοφλαβίνη, φολικό οξύ: Πού θα τις βρεις στη φυσική τους μορφή;

07.03.2018

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη

εχεις διαβασει

ΟΔΗΓΟΣ: Αυτές είναι οι 12 απαραίτητες βιταμίνες και οι καλύτερες πηγές τους! Να σε ποιες τροφές θα τις βρεις

Αυτές είναι οι καλύτερες τροφές για να παίρνεις τις απαραίτητες βιταμίνες που χρειάζεσαι κάθε μέρα.

1. Βιταμίνη Α

Γιατί τη χρειάζεσαι: Η οικογένεια της βιταμίνης Α παίζει ζωτικό ρόλο στο ανοσοποιητικό και το αναπαραγωγικό σου σύστημα και ακόμη περισσότερο στην όρασή σου. Οι βιταμίνες Α, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται το βήτα-καροτένιο, διατηρούν υγιείς τον αμφιβληστροειδή και τον κερατοειδή χιτώνα, καθώς και τις μεμβράνες του οφθαλμού.

Πού θα τη βρεις: Η μεγαλύτερη συγκέντρωση της βιταμίνης Α βρίσκεται στις γλυκοπατάτες. Μία μέτρια ψητή γλυκοπατάτα περιέχει πάνω από 28.000 IU βιταμίνης Α ή το 561% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας (ΣΗΠ). Το μοσχαρίσιο συκώτι, το σπανάκι, τα ψάρια, το γάλα, τα αβγά και τα καρότα είναι επίσης καλές πηγές της.

Editor's Picks:

Περισσότερα από Υγεία

#shapegreece