Πλάνο διατροφής 7 ημερών της δημοφιλούς δίαιτας 5:2 για γρήγορη απώλεια βάρους

Η διατροφή 5:2, γνωστή και ως fast diet, είναι σήμερα η πιο δημοφιλής διαλείπουσα διατροφή νηστείας.

Πλάνο διατροφής

Συνεργάστηκε η Δήμητρα Γλυνού, κλινικός διαιτολόγος - διατροφολόγος.

Η διατροφή 5:2, γνωστή και ως fast diet, είναι σήμερα η πιο δημοφιλής διαλείπουσα διατροφή νηστείας. Όπως μαρτυρά το όνομά της, είναι ένα πρότυπο διατροφής στο πλαίσιο του οποίου τις 5 ημέρες της εβδομάδας τρως «κανονικά», ενώ τις άλλες 2 περιορίζεσαι σε 500-600 θερμίδες την ημέρα. Επειδή δεν υπάρχουν απαιτήσεις σχετικά με τα τρόφιμα που καταναλώνονται, πολλοί θεωρούν πως αυτή η δίαιτα είναι περισσότερο τρόπος ζωής και για πολλά άτομα αυτός ο τρόπος φαγητού είναι πιο εύκολος συγκριτικά με μια κλασική δίαιτα μειωμένων θερμίδων. Είναι όμως μια υγιεινή επιλογή διατροφής;

Διάβασε επίσης: Ενεργοποίηση μεταβολισμού σε 7 ημέρες μόνο με το εβδομαδιαίο πλάνο για να ακολουθήσεις τώρα

Διάβασε επίσης: Νηστεία για αδυνάτισμα; Διαιτολόγιο 7 ημερών για απώλεια βάρους και αποτοξίνωση

Πλάνο διατροφής 7 ημερών της δημοφιλούς δίαιτας 5:2:

Κανονικές μέρες μη νηστείας

Επίλεξε ένα από τα παρακάτω για καθεμία από τις 5 μέρες που τρως κανονικά.

Πρωινό

  • Μεσαίο μπολ με βρόμη σε πόριτζ με γάλα αμυγδάλου με 1 κ.σ. αμύγδαλα φιλέ, 1 κ.σ. ηλιόσπορους και σταφίδες, 1 φλ. πράσινο τσάι
  • 200 γρ. γιαούρτι πλήρες με 100 γρ. μούρα (ακόμα και κατεψυγμένα) ή δημητριακά χωρίς ζάχαρη, 2 κ.γ. κολοκυθόσποροι
  • Ομελέτα με 2 αβγά με πολύ σπανάκι, 1 φρυγανιά και 1 φλ. λευκό τσάι
  • Ψωμί πολύσπορο με τυρί χαμηλών λιπαρών και αβγό βραστό
  • 2 φέτες γαλοπούλα με αβγά, 1 φλ. τσάι rooibos

Μεσημεριανό

  • Ψαρόσουπα ή ψητό ψάρι με πατάτες και καρότα
  • Φιλέτο μοσχάρι άπαχο με γλυκοπατάτα
  • Κρύα μακαρονοσαλάτα με καπνιστό σολομό
  • Σαλάτα οσπρίων με φασόλια και πλιγούρι
  • 450 γρ. κοτόσουπα με λαχανικά και 2 κράκερ σικάλεως ή κοτόπουλο ψητό με κινόα και λαχανικά

Δείπνο

  • Ρόκα, σπανάκι, λιαστές ντομάτες, τυρί χαμηλών λιπαρών και παξιμάδι
  • Τσιπούρα ψητή με ψητά λαχανικά
  • Ομελέτα με μανιτάρια και λαχανικά
  • Φακές βρασμένες μαζί με λαχανικά και τριμμένη φέτα
  • Τονοσαλάτα (1 κονσέρβα τόνου μεγάλη σε νερό, αβοκάντο, καλαμπόκι)

Ημέρες νηστείας έως 500 θερμίδες

Διάλεξε μια επιλογή είτε για πρωινό και βραδινό είτε για πρωινό και μεσημεριανό.

Πρωινό

  • Smoothie bowl με 1 μπανάνα, 1 κ.σ. βανίλια και 100 γρ. γιαούρτι πλήρες
  • 2 αβγά ποσέ σε μια χούφτα ζεματισμένο σπανάκι

Γεύμα ή δείπνο

  • Μικρό στήθος κοτόπουλου στη σχάρα (χωρίς το δέρμα) με 100 γρ. σαλάτα ταμπουλέ
  • 3 μεσαία φαλάφελ ψητά με 2 κ.γ. σος με ταχίνι σε σαλάτα με αγγούρι και ντομάτα
  • 1 μεγάλο μανιτάρι πορτομπέλο ψητό, με φακές, 4 καρδιές αγκινάρας και λίγο ελαιόλαδο
  • 5 γαρίδες ψητές με τριμμένο τζίντζερ και τσίλι, με 20 γρ. noodles καστανού ρυζιού

Ροφήματα

  • Βάλε στόχο να πίνεις 2 λίτρα υγρά την ημέρα. Επίλεξε κάποιο τσάι βοτάνων για καλή ενυδάτωση και πίνε καθόλη τη διάρκεια της μέρας: πράσινο, λευκό, τσουκνίδα, μάραθο, rooibos, βανίλια, γιασεμί, χαμομήλι, τζίντζερ και λεμόνι, μέντα
  • Για ποτό απόφυγε το αλκοόλ. Ανάμειξε ανθρακούχο νερό με χυμό 2 λεμονιών και 3 σταγόνες εκχύλισμα βανίλιας.

Διάβασε επίσης: Τι τρώει η διαιτολόγος όταν κάνει δίαιτα; Όλα τα γεύματα της εβδομάδας από την Κλειώ Δημητριάδου

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Υγεία

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i