Πώς φεύγουν τα ψωμάκια; Δοκίμασε αυτό το 30λεπτο πρόγραμμα σε διάδρομο και ποδήλατο

Αυτό το πρόγραμμα για ποδήλατο και διάδρομο θα τονώσει τους μηρούς σου και θα μειώσει το τοπικό πάχος.

15.05.2019

εχεις διαβασει

Μπορείς να κάνεις στην άκρη τη… φωνή που λέει «θέλω να σταματήσω» ή «αυτή η προπόνηση είναι πολύ δύσκολη» – αναδεικνύοντας την αγωνίστρια που κρύβεις μέσα σου. Με αυτό το εμπνευσμένο από το δίαθλο πρόγραμμα θα μοιράσεις το χρόνο ανάμεσα στο ποδήλατο και στο διάδρομο, κάνοντας «αγώνα» για 15 λεπτά σε κάθε μηχάνημα. Χάρη στα διαστήματα ταχύτητας και στην αύξηση της κλίσης, θα κάψεις μέχρι και 12 θερμίδες ανά λεπτό. Επιπλέον, θα δυναμώσεις τα πόδια και τους γλουτούς σου. Μπορεί να μην υπάρχει κοινό να σε χειροκροτήσει στη γραμμή του τερματισμού, αλλά σίγουρα θα σε βοηθήσει να μειώσεις το τοπικό λίπος από τους γοφούς.

Διάβασε επίσης: Η ιδανική διατροφή για τα ψωμάκια! Να πώς θα μειωθεί το λίπος στους γοφούς με τις συμβουλές της δρ Μαρίας Ψωμά

Πώς φεύγουν τα ψωμάκια; Δοκίμασε το παρακάτω πρόγραμμα άσκησης:

Πώς αποδίδει;

Βάλε ένα στατικό ποδήλατο στη χειροκίνητη λειτουργία και άρχισε να κάνεις πετάλι. Έπειτα από 15 λεπτά ανέβα στο διάδρομο. Σε όλη τη διάρκεια προσάρμοσε την ταχύτητα σύμφωνα με το Βαθμό Δυσκολίας και ακολούθησε το συνιστώμενο επίπεδο/κλίση. (Αν ήταν «πραγματικός» αγώνας, δε θα μπορούσες να μετατρέπεις με μαγικό τρόπο ένα λόφο σε επίπεδο έδαφος!) Τερμάτισε με δύναμη–ώθησε στο έπακρο τον εαυτό σου από το 20ό ως το 26ο λεπτό–, έπειτα χαλάρωσε και εκτέλεσε την Απαραίτητη Άσκηση. Σημείωσε
τα χιλιόμετρα που διάνυσες σε κάθε μηχάνημα και προσπάθησε να τα ξεπεράσεις την επόμενη φορά.

Διάβασε επίσης: Ασκήσεις για την κοιλιά και τα ψωμάκια από την Ελένη Πετρουλάκη

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece