Ασκήσεις στο reformer: Τόνωσε πόδια και γλουτούς με τις ασκήσεις της personal trainer

Η personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου σού δείχνει τις αγαπημένες της ασκήσεις στο Pilates reformer για να δυναμώσεις τα πόδια και τους γλουτούς σου.

woman-pilates-reformer-exercises-fitness-isolated-picture-id857790238 Credit:stockar

Το όργανο reformer του Pilates, γνωστό και ως «κρεβάτι» Πιλάτες, σου προσφέρει πρόληψη και αποκατάσταση τραυματισμών μέσα από μια τεράστια γκάμα ασκήσεων. Δώσε, όμως, προσοχή στην εκτέλεση των ασκήσεων, καθώς έχουν σημειωθεί κάποιοι μικροτραυματισμοί, όπως μυϊκές θλάσεις, από απλή απροσεξία του ασκούμενου και λάθος εκτέλεση ασκήσεων.

Διάβασε επίσης: Φτιάξε σούπερ γλουτούς με αυτές τις ασκήσεις στον τοίχο από τη Χριστίνα Μαυρίδου

Εάν επιθυμείς μόνο σύσφιξη του σώματος, το reformer είναι η καλύτερη λύση. Εάν επιθυμείς απώλεια λίπους, θα πρέπει να το συνδυάσεις με αερόβιες ασκήσεις, όπως σχοινάκι, ποδήλατο, ελλειπτικό, διάδρομο, τραμπολίνο και κάποιες ασκήσεις με bosu.

Διάβασε επίσης: Αυτές είναι οι 4 καλύτερες ασκήσεις για γυναίκες για κάψιμο λίπους, σύσφιγξη, αδυνάτισμα, λέει η trainer

Η Χριστίνα Μαυρίδου προτείνει τις αγαπημένες της ασκήσεις στο reformer για πόδια και γλουτούς:

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i