4 είδη άσκησης για δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα

Kάποιες μορφές άσκησης συνδέονται με μεγαλύτερη ευεργετική επίδραση στην άμυνα του οργανισμού.

20.12.2018

εχεις διαβασει

Αν θέλεις να βοηθήσεις το ανοσοποιητικό σου και μέσω της γυμναστικής, δες ποια είδη άσκησης συμβάλλουν στην προσπάθεια για ένα δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα.

Γιόγκα

Όλες οι μορφές της συμβάλλουν στη βελτίωση πολλών λειτουργιών του οργανισμού. Αξιοσημείωτη είναι και η επίδρασή της στο ενδοκρινολογικό και ανοσολογικό σύστημα του οργανισμού. Ιδιαίτερα ευεργετικές για την άμυνά του θεωρούνται η χάθα γιόγκα και η κουνταλίνι γιόγκα. Στην έρευνα που δημοσιεύτηκε το 2004 στο περιοδικό Psychosomatic Medicine τεκμηριώνεται το γεγονός ότι, έπειτα από μόλις 8 εβδομάδες τακτικών πρακτικών διαλογισμού, ο άνθρωπος αποκτά καλύτερη ανοσοποιητική αντίδραση.

Πιλάτες

Εκτός από τις υπόλοιπες πολύτιμες επιδράσεις στο σώμα και στον οργανισμό μας (δυναμώνει και προσδίδει γράμμωση στους μυς, βελτιώνει την ευθυγράμμιση του σώματος, βοηθά στην καταπολέμηση του άγχους, βελτιώνει τη λειτουργία του κυκλοφοριακού, λεμφικού και αναπνευστικού συστήματος), έχει αποδεδειγμένη θετική επίδραση στο ανοσοποιητικό.

Τζόγκινγκ – Περπάτημα

Ως ένα είδος άσκησης που απελευθερώνει τις ενδορφίνες – γι’ αυτό και το αίσθημα χαράς και ευτυχίας έπειτα από μια βόλτα στο ύπαιθρο–, ενδυναμώνει τα κύτταρα του ανοσοποιητικού συστήματος. Σχετικές έρευνες δείχνουν πως οι γυναίκες που κάνουν ήπιο τζόγκινγκ, τρεις φορές την εβδομάδα, αρρωσταίνουν κατά 50% λιγότερο από τις υπόλοιπες.

Τάι Τσι Τσουάν

Η αποτελεσματικότητα της αρμονικής αυτής μορφής άσκησης, που συνδυάζει αργές ρυθμικές κινήσεις δανεισμένες κυρίως από αρχαίες κινεζικές πολεμικές τέχνες, στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού αποδείχτηκε ύστερα από σειρά ερευνών που έγιναν σε ασθενείς με διαβήτη τύπου II στο Chang Gung Memorial Hospital στη Ταϊπέι. Οι τρίωρες εβδομαδιαίες συνεδρίες για διάστημα 12 εβδομάδων προκάλεσαν σημαντική βελτίωση στην ανοσολογική ανταπόκριση στις ασθένειες παράλληλα με τη βελτίωση στο μεταβολισμό της γλυκόζης.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

ασκήσεις γιόγκα για χαλάρωση
Ασκήσεις γιόγκα για χαλάρωση: 5 βίντεο για να καταπολεμήσεις άγχος και στρες

Επίλεξε το κατάλληλο yoga sequense για εσένα, ανάλογα με το χρόνο που έχεις στη διάθεση σου και το επίπεδο σου.

4 κινήσεις αποτοξίνωσης το πρωί για φλατ κοιλιά!

Οι τροφές που βοηθούν, η άσκηση και τι να μην φας

10 συνήθειες για να αποκτήσεις το σώμα που θες χωρίς δίαιτες και εξαντλητική άσκηση

Αυτές οι καθημερινές συνήθειες είναι ο τρόπος να μάθεις να τρως σωστά, να σηκώνεσαι λίγο από την καρέκλα ώστε να δώσεις στο σώμα σου όσα χρειάζεται.

Γιατί δεν αδυνατίζω
Γιατί δεν αδυνατίζω; 7 λόγοι που δε χάνεις άλλο βάρος

Έκανες δίαιτα και έχανες βάρος εύκολα, αλλά τώρα σταμάτησες να αδυνατίζεις; Η δρ Μαρία Ψωμά εξηγεί τι συμβαίνει και πώς θα το αντιμετωπίσεις.

Βαρβάρα Φασόη: Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια ποδηλασίας απαντά στο Q&A του Shape

Εκτός από πρωταθλήτρια ποδηλασίας είναι διαιτολόγος και spinning instructor. «Τρυπώσαμε» στην καθημερινότητα της και τα μάθαμε όλα!

#shapegreece