Οι top 10 τάσεις στην άσκηση τώρα από την personal trainer Monica Kwiecien! Αυτά θα κάνουμε φέτος στο γυμναστήριο

Εσύ με τι θα ξεκινήσεις τη νέα σεζόν;

31.08.2017

Γράφει: Monika Kwiecien

εχεις διαβασει

Οι top 10 τάσεις στην άσκηση τώρα από την personal trainer Monica Kwiecien! Αυτά θα κάνουμε φέτος στο γυμναστήριο

Οι top 10 τάσεις στην άσκηση τώρα από την personal trainer Monica Kwiecien! Αυτά θα κάνουμε φέτος στο γυμναστήριο
Ευχαριστούμε τη Monika Kwiecien, personal trainer.

Η αλήθεια είναι πως οι fitness τάσεις που θα διαβάσεις παρακάτω δεν θα σου είναι άγνωστες, αλλά είναι “trending now”, δηλαδή αυτές επιλέγουν οι περισσότεροι αυτή τη στιγμή.

Ποιες είναι οι καλύτερες ασκήσεις για γυναίκες; Απαντά η trainer Monika Kwiecien

Ευτυχώς, σήμερα έχεις μια μεγάλη γκάμα επιλογών για να πετύχεις το σώμα που επιθυμείς. Αν θες να κάνεις ένα ‘body goal’ restart το προσεχές φθινόπωρο και να γίνεις η ακόμα καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου, ρίξε μια ματιά παρακάτω:

1) Προπόνηση με το βάρος του σώματος (Bodyweight training)

Κατάλληλη για κάθε επίπεδο ασκουμένου. Γυμνάζει όλες τις μυϊκές ομάδες, δεν απαιτεί περαιτέρω εξοπλισμό και η προπόνηση μπορεί να πραγματοποιηθεί τόσο σε εσωτερικό όσο και σε εξωτερικό χώρο. Αποτελεί ιδανική λύση αν θες τόνωση μυών, καύση λίπους και ενδυνάμωση κορμού.

Άσκηση ΧΩΡΙΣ γυμναστήριο; Δοκίμασε ΑΥΤΟ το πρόγραμμα καλλισθενικής με το βάρος του σώματός σου

2) Διαλειμματική υψηλής έντασης (H.I.I.T)

Είναι η προπόνηση που εναλλάσσει εκρηκτικές ασκήσεις με λιγότερο έντονες (ή περιόδους πλήρης ανάπαυσης). Τέτοιου τύπου προγράμματα ενισχύουν τη λειτουργία της καρδιάς, προσφέρουν ενδυνάμωση σε όλο το σώμα ενώ καταναλώνονται θερμίδες και μετά την προπόνηση (after burn effect). Παράλληλα ενεργοποιείται η αερόβια και η αναερόβια ζώνη συμβάλλοντας έτσι σε μεγαλύτερη καύση λίπους, συγκριτικά με τη γυμναστική σταθερού ρυθμού.

HIIT: Τι είναι η διαλειμματική προπόνηση; Έτσι θα χάσεις βάρος υγιεινά!

3) Yoga

Με μητρόπολη τα βάθη της ανατολής, η yoga με διάρκεια ζωής 5.000 ετών, έχει αλλάξει τη ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων. Συνδυάζει ευλυγισία, μυϊκή τόνωση και διαλογισμό. Η εξάσκηση της αναπνοής βελτιώνει την αυτοσυγκέντρωση και έχει παρατηρηθεί ότι έχει θετικές επιδράσεις στην καταπολέμηση του άσθματος. Αυξάνει τα επίπεδα σεροτονίνης, ορμόνη που ευθύνεται για τη θετική διάθεση, βελτιώνει την ποιότητα ύπνου και ανακουφίζει ανθρώπους που πάσχουν από ρευματοειδή αρθρίτιδα. Κατάλληλη για όλες τις ηλικίες και επίπεδα.

Στάση yoga «κάτω σκύλος»: Αυτά είναι τα 3 λάθη που κάνουμε όλες συχνά στην πιο γνωστή asana

 

4) Personal training

Ή αλλιώς προσωπική προπόνηση. Ένας προσωπικός προπονητής σε βοηθάει να θέτεις ρεαλιστικούς στόχους και να τους πετυχαίνεις. Δημιουργεί προγράμματα φτιαγμένα με βάση τις δικές σου ανάγκες, αφού γνωρίζει καλύτερα από όλους τη φυσική σου κατάσταση. Χρησιμοποιεί ποικίλες μορφές προπόνησης που οδηγούν σε καλύτερα αποτελέσματα και κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον σου. Δίνει ακριβείς οδηγίες για την εκτέλεση μιας άσκησης, σε υποστηρίζει ψυχολογικά και φυσικά σε ωθεί να υιοθετήσεις έναν καλύτερο τρόπο ζωής (life coaching).

5) Λειτουργική προπόνηση (Functional training)

Η λειτουργική προπόνηση δεν εστιάζει στην εκγύμναση ενός μυός απομονωτικά αλλά στην κίνηση ολόκληρου του σώματος. Στόχος αυτής να βελτιώσει τον τρόπο που λειτουργεί το σώμα στην καθημερινότητα συντηρώντας το στα φυσιολογικά επίπεδα, μακριά από τραυματισμούς.

Η λειτουργική προπόνηση είναι χρόνια γνωστή στο χώρο της γυμναστικής και θεωρείται απαραίτητη, αφού οι πολλές ώρες εργασίας στερούν από το σώμα τις κινήσεις που εκτελούσε καθημερινά. Οι ασκήσεις της λειτουργικής είναι πολυδιάστατες, τεστάρουν την ισορροπία σου, γίνονται με το βάρος του σώματος αλλά και με εξοπλισμό όπως ιμάντες αιώρησης, kettlebells, ιατρικές μπάλες ή πλατφόρμα ισορροπίας (bosu).

Mεταβολική προπόνηση ή functional training; Ξέρεις τι σημαίνει κάθε fitness όρος; (σου εξηγούμε τα πάντα!)

Διάβασε τη συνέχεια στη σελίδα 2.

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece