Πώς θα φτιάξεις υγιεινά nicecream, το πανεύκολο vegan παγωτό

Πώς μπορούμε να αυξήσουμε την περιεκτικότητα του σε φυτικές ίνες, καλά λιπαρά και πρωτεΐνες

11.07.2018

εχεις διαβασει

nicecream

To nicecream είναι το πανεύκολο, vegan ‘παγωτό’ με φρούτα που κάνει θραύση στο εξωτερικό. Έχει σαν βάση  κατεψυγμένα φρούτα, συνήθως πολύ ώριμες μπανάνες, που μπαίνουν στο μούλτι μαζί με μικρή ποσότητα υγρού, όπως χυμό ή φυτικό γάλα. (Υγιεινό παγωτό σοκολάτα μπανάνα χωρίς ζάχαρη και μάφιν σοκολάτας με σπανάκι για τα παιδιά και όχι μόνο!)

Παρ’ όλο που θεωρείται υγιεινό καθώς αποτελείται από φρούτα, η αλήθεια είναι οτι μπορεί να ανεβάσει τον γλυκαιμικό μας δείκτη στα ύψη καθώς περιέχει μεγάλη ποσότητα φυσικών σακχάρων.

Πώς μπορούμε όμως να αυξήσουμε την περιεκτικότητα του σε φυτικές ίνες, καλά λιπαρά και πρωτεΐνες, ώστε να αποτελέσει ένα πιο πλήρες  γεύμα και να γίνει η αύξηση των επιπέδων σακχάρου πολύ πιο ομαλή;

Δες παρακάτω 3 τρόπους για να το καταφέρεις: 

Συνταγή για nicecream με σμέουρα και κολοκύθι από τη διατροφολόγο Ιωάννα Μανδηλάρη

1.Μπορούμε να αντικαταστήσουμε ένα μέρος από τις ώριμες μπανάνες με:

  • Κατεψυγμένα λαχανικά όπως κολοκυθάκι, κουνουπίδι, ή μπρόκολο που θα μας δώσουν αρκετές φυτικές ίνες χωρίς να αλλοιώσουν τη γεύση
  • Κατεψυγμένα φρούτα όπως ο ανανάς, το μάγκο, οι φράουλες, τα μύρτιλα, που έχουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε νερό
  • Κατεψυγμένο αβοκάντο, που θα μας προσφέρει καλά λιπαρά και φυτικές ίνες, δίνοντας παράλληλα μια πιο κρεμώδη υφή

2. Το υγρό που θα προσθέσουμε αντί για χυμό φρούτων θα μπορούσε να είναι:

  • Γάλα ή γιαούρτι (φυτικό ή ζωικό), για περισσότερες πρωτείνες
  • Νερό καρύδας ή ροδόνερο

Δες επίσης: Μπισκότα με βουτυρόγαλα και τρία μόνο υλικά (δες πώς θα φτιάξεις βουτυρόγαλα!)

3. Επιπλέον μπορούμε να προσθέσουμε:

  • Λαχανικά όπως αγγούρι, λαχανίδα ή ο,τι άλλο βρίσκεται στο ψυγείο μας
  • Σπόρους chia, με πολλαπλά οφέλη
  • 1-2 κ.σ. σκόνη πρωτείνης, για να αποτελέσει το ιδανικό σνακ μετά το γυμναστήριο
  • Φυσικές χρωστικές λαχανικών ή πράσινου τσαγιού, που πέρα απο τα οφέλη για την υγεία μας, θα προσδώσουν υπέροχο χρώμα στο παγωτό

 

Aπό την Ιωάννα Μανδηλάρη, ολιστική διαιτολόγο-διατροφολόγο και blogger

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Aυτό είναι το ρόφημα που πίνουμε όλο το καλοκαίρι!

Επιτέλους το τσάι matcha ήρθε και στην κρύα εκδοχή του!

Μπολ με σουσαμένια λαχανικά
ShapeTaperaki πρωτεΐνης με σουσαμένια λαχανικά και αβγό!

Μάθε ακριβώς την τεχνική για να μη σου διαλυθεί το αβγό

Δίαιτα με υδατάνθρακες
Δίαιτα με υδατάνθρακες: Το ολιγοθερμιδικό πλάνο 2 εβδομάδων που θα σε βοηθήσει στην απώλεια βάρους

Η διατροφολόγος μάς προετοιμάζει για μια περίοδο detox νηστείας όπου οφείλουμε να τρώμε τους σωστούς υδατάνθρακες

Γλυκαιμικός δείκτης
Τι επηρεάζει το γλυκαιμικό δείκτη ενός τροφίμου;

Δε χρειάζεται να ξέρεις το γλυκαιμικό δείκτη κάθε τρoφίμου, απλά κάποιους κανόνες

Καλοκαιρινή δίαιτα: Πλάνο για απώλεια πόντων και 4 κιλά λιγότερα από τη διατροφολόγο

Γίνεται να χάσεις πόντους, κιλά και να αποκτήσεις ενυδατωμένο δέρμα μέσα στο καλοκαίρι; Ναι, αν μάθεις να τρως σωστά

Σύνδρομο Νυχτερινής Υπερφαγίας: Ναι υπάρχει, μήπως πάσχεις και δεν το γνωρίζεις;

Το σύνδρομο νυχτερινής υπερφαγίαςα συμπεριλαμβάνεται στις διαταραχές πρόσληψης τροφής μη προσδιοριζόμενες αλλιώς.

#shapegreece