Πώς θα φτιάξεις υγιεινά nicecream, το πανεύκολο vegan παγωτό

Πώς μπορούμε να αυξήσουμε την περιεκτικότητα του σε φυτικές ίνες, καλά λιπαρά και πρωτεΐνες

11.07.2018

εχεις διαβασει

nicecream

To nicecream είναι το πανεύκολο, vegan ‘παγωτό’ με φρούτα που κάνει θραύση στο εξωτερικό. Έχει σαν βάση  κατεψυγμένα φρούτα, συνήθως πολύ ώριμες μπανάνες, που μπαίνουν στο μούλτι μαζί με μικρή ποσότητα υγρού, όπως χυμό ή φυτικό γάλα. (Υγιεινό παγωτό σοκολάτα μπανάνα χωρίς ζάχαρη και μάφιν σοκολάτας με σπανάκι για τα παιδιά και όχι μόνο!)

Παρ’ όλο που θεωρείται υγιεινό καθώς αποτελείται από φρούτα, η αλήθεια είναι οτι μπορεί να ανεβάσει τον γλυκαιμικό μας δείκτη στα ύψη καθώς περιέχει μεγάλη ποσότητα φυσικών σακχάρων.

Πώς μπορούμε όμως να αυξήσουμε την περιεκτικότητα του σε φυτικές ίνες, καλά λιπαρά και πρωτεΐνες, ώστε να αποτελέσει ένα πιο πλήρες  γεύμα και να γίνει η αύξηση των επιπέδων σακχάρου πολύ πιο ομαλή;

Δες παρακάτω 3 τρόπους για να το καταφέρεις: 

Συνταγή για nicecream με σμέουρα και κολοκύθι από τη διατροφολόγο Ιωάννα Μανδηλάρη

1.Μπορούμε να αντικαταστήσουμε ένα μέρος από τις ώριμες μπανάνες με:

  • Κατεψυγμένα λαχανικά όπως κολοκυθάκι, κουνουπίδι, ή μπρόκολο που θα μας δώσουν αρκετές φυτικές ίνες χωρίς να αλλοιώσουν τη γεύση
  • Κατεψυγμένα φρούτα όπως ο ανανάς, το μάγκο, οι φράουλες, τα μύρτιλα, που έχουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε νερό
  • Κατεψυγμένο αβοκάντο, που θα μας προσφέρει καλά λιπαρά και φυτικές ίνες, δίνοντας παράλληλα μια πιο κρεμώδη υφή

2. Το υγρό που θα προσθέσουμε αντί για χυμό φρούτων θα μπορούσε να είναι:

  • Γάλα ή γιαούρτι (φυτικό ή ζωικό), για περισσότερες πρωτείνες
  • Νερό καρύδας ή ροδόνερο

Δες επίσης: Μπισκότα με βουτυρόγαλα και τρία μόνο υλικά (δες πώς θα φτιάξεις βουτυρόγαλα!)

3. Επιπλέον μπορούμε να προσθέσουμε:

  • Λαχανικά όπως αγγούρι, λαχανίδα ή ο,τι άλλο βρίσκεται στο ψυγείο μας
  • Σπόρους chia, με πολλαπλά οφέλη
  • 1-2 κ.σ. σκόνη πρωτείνης, για να αποτελέσει το ιδανικό σνακ μετά το γυμναστήριο
  • Φυσικές χρωστικές λαχανικών ή πράσινου τσαγιού, που πέρα απο τα οφέλη για την υγεία μας, θα προσδώσουν υπέροχο χρώμα στο παγωτό

 

Aπό την Ιωάννα Μανδηλάρη, ολιστική διαιτολόγο-διατροφολόγο και blogger

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πλάνο διατροφής επανεκκίνησης για μία εβδομάδα: Η αποτοξίνωση από επεξεργασμένες τροφές ξεκινά τώρα

Μπορείς να αρχίσεις να τρως λίγο πιο καθαρά και έχουμε το σχέδιο για μια καινούργια αρχή.

Τι τρώει η διαιτολόγος όταν κάνει δίαιτα: Όλα τα γεύματα της εβδομάδας από την Κλειώ Δημητριάδου

Τι τρώει η διαιτολόγος; Ακολουθεί πιστά τη δίαιτά της ή μήπως κάνει διατροφικές ατασθαλίες; Η αλήθεια στις φωτογραφίες που θέλεις να δεις.

Νούντλς, κινόα, ρύζι, ζυμαρικά: Ποια είναι πιο υγιεινή επιλογή;

Η διατροφολόγος Ξένια Παπαναστασίου βάζει σε τάξη τις απορίες μας

Χάλασα τη δίαιτα, τι να κάνω; Πόσες φορές μπορείς να χαλάσεις τη δίαιτα την εβδομάδα χωρίς πρόβλημα λέει η διαιτολόγος

Χάλασες τη δίαιτα;,Θες να μπορείς να τρως 2 και 3 free γεύματα την εβδομάδα; Η διαιτολόγος λέει αν μπορείς

Το τοστ μόλις έγινε η καλύτερη επιλογή για υγιεινό πρωινό! Να γιατί

Μόλις δημιουργήθηκε το πιο θρεπτικό ψωμί του τοστ και να οι δικές μου καλύτερες προτάσεις για τοστ!

#shapegreece