Πώς θα φτιάξεις υγιεινά nicecream, το πανεύκολο vegan παγωτό

Πώς μπορούμε να αυξήσουμε την περιεκτικότητα του σε φυτικές ίνες, καλά λιπαρά και πρωτεΐνες

11.07.2018

εχεις διαβασει

nicecream

To nicecream είναι το πανεύκολο, vegan ‘παγωτό’ με φρούτα που κάνει θραύση στο εξωτερικό. Έχει σαν βάση  κατεψυγμένα φρούτα, συνήθως πολύ ώριμες μπανάνες, που μπαίνουν στο μούλτι μαζί με μικρή ποσότητα υγρού, όπως χυμό ή φυτικό γάλα. (Υγιεινό παγωτό σοκολάτα μπανάνα χωρίς ζάχαρη και μάφιν σοκολάτας με σπανάκι για τα παιδιά και όχι μόνο!)

Παρ’ όλο που θεωρείται υγιεινό καθώς αποτελείται από φρούτα, η αλήθεια είναι οτι μπορεί να ανεβάσει τον γλυκαιμικό μας δείκτη στα ύψη καθώς περιέχει μεγάλη ποσότητα φυσικών σακχάρων.

Πώς μπορούμε όμως να αυξήσουμε την περιεκτικότητα του σε φυτικές ίνες, καλά λιπαρά και πρωτεΐνες, ώστε να αποτελέσει ένα πιο πλήρες  γεύμα και να γίνει η αύξηση των επιπέδων σακχάρου πολύ πιο ομαλή;

Δες παρακάτω 3 τρόπους για να το καταφέρεις: 

Συνταγή για nicecream με σμέουρα και κολοκύθι από τη διατροφολόγο Ιωάννα Μανδηλάρη

1.Μπορούμε να αντικαταστήσουμε ένα μέρος από τις ώριμες μπανάνες με:

  • Κατεψυγμένα λαχανικά όπως κολοκυθάκι, κουνουπίδι, ή μπρόκολο που θα μας δώσουν αρκετές φυτικές ίνες χωρίς να αλλοιώσουν τη γεύση
  • Κατεψυγμένα φρούτα όπως ο ανανάς, το μάγκο, οι φράουλες, τα μύρτιλα, που έχουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε νερό
  • Κατεψυγμένο αβοκάντο, που θα μας προσφέρει καλά λιπαρά και φυτικές ίνες, δίνοντας παράλληλα μια πιο κρεμώδη υφή

2. Το υγρό που θα προσθέσουμε αντί για χυμό φρούτων θα μπορούσε να είναι:

  • Γάλα ή γιαούρτι (φυτικό ή ζωικό), για περισσότερες πρωτείνες
  • Νερό καρύδας ή ροδόνερο

Δες επίσης: Μπισκότα με βουτυρόγαλα και τρία μόνο υλικά (δες πώς θα φτιάξεις βουτυρόγαλα!)

3. Επιπλέον μπορούμε να προσθέσουμε:

  • Λαχανικά όπως αγγούρι, λαχανίδα ή ο,τι άλλο βρίσκεται στο ψυγείο μας
  • Σπόρους chia, με πολλαπλά οφέλη
  • 1-2 κ.σ. σκόνη πρωτείνης, για να αποτελέσει το ιδανικό σνακ μετά το γυμναστήριο
  • Φυσικές χρωστικές λαχανικών ή πράσινου τσαγιού, που πέρα απο τα οφέλη για την υγεία μας, θα προσδώσουν υπέροχο χρώμα στο παγωτό

 

Aπό την Ιωάννα Μανδηλάρη, ολιστική διαιτολόγο-διατροφολόγο και blogger

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

5 λόγοι να φας κολοκύθα ΤΩΡΑ (ναι, ξεκινάει η εποχή της!)

5 λόγοι που η κολοκύθα είναι ένα πολύ θρεπτικό λαχανικό με λίγες θερμίδες

Ταϊλανδέζικη σαλάτα
Ταϊλανδέζικη σαλάτα στο φούρνο με λαχανικά! Δοκίμασέ την!

Όταν ψήσεις τα λαχανικά, η σαλάτα αποκτά βαθύτερο χρώμα αλλά και τραγανή υφή

Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη
Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Για να μειώσεις ακόμα περισσότερο τη συνολική, ημερήσια πρόσληψη ζάχαρης στον οργανισμό σου

Με πόσους τρόπους μπορείς να φας φρυγανιές για πρωινό;

Εμείς καταλήξαμε σε 10 μοναδικούς τρόπους αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα βρεις κι άλλους!

#shapegreece