Ποια είναι τα ψευδοδημητριακά και ποια η διαφορά τους με τα δημητριακά;

Γιατί θεωρούνται ακόμα πιο υγιεινά;

31.05.2019

εχεις διαβασει

Ποια είναι τα ψευδοδημητριακά

Τα ψευδοδημητριακά έχουν πλέον μπει στο διατροφικό προσκήνιο και αποτελούν από τα βασικότερα superfoods που θα πρέπει να βάλεις στη διατροφή σου. Ποια είναι τα ψευδοδημητριακά, ποια η διαφορά τους με τα δημητριακά και γιατί να τα προτιμήσεις;

Διάβασε επίσης: Σπόροι Chia, λιναριού, κάνναβης, κολοκύθας, παπαρούνας; Ποιος είναι ο καλύτερος;

Τι είναι τα ψευδοδημητριακά;

Ψευδοδημητριακά ονομάζουμε όλα τα φυτά που παράγουν σπόρους, τα οποία δε θεωρούνται δημητριακά ή αγρωστώδη ή σιτηρά, αλλά καταναλώνονται σαν δημητριακό ή οι σπόροι τους μπορούν να γίνουν αλεύρι.

Δημητριακά και ψευδοδημητριακά: Ποιες είναι οι διαφορές τους; 

  • Η βασική διαφορά τους από τα κλασικά δημητριακά είναι ότι περιέχουν πολύ καλύτερης ποιότητας φυτική πρωτεΐνη, οπότε είναι μια τέλεια επιλογή αν είσαι vegan και έχει αποκλείσει από τη διατροφή σου τα ζωικά προϊόντα αλλά και αμινοξέα που δεν μπορεί να συνθέσει ο οργανισμός
  • Δεν περιέχουν γλουτένη ή συστατικά της και μπορούν να καταναλωθούν άφοβα και από άτομα με δυσανεξία στη γλουτένη.
  • Έχουν μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε σίδηρο και μαγνήσιο από τα περισσότερα δημητριακά. Θεωρούνται ιδανική τροφή για βρέφη, κατά την περίοδο εισαγωγής στερεών τροφών, με τη μορφή χυλών ως κρέμα δημητριακών, ώστε να επιτευχθεί σταδιακή εισαγωγή της γλουτένης.

Ποια είναι τα βασικά ψευδοδημητριακά;

  • Φαγόπυρο
  • Σπόροι chia
  • Σελόζια
  • Κανιούα
  • Κινόα
  • Αμάρανθος
  • Σπόροι ακακίας
  • Βρώσιμο το αλίκαστρο
  • Tεφ
  • Κεχρί

Διάβασε επίσης: Η λίστα με όλα τα είδη των δημητριακών

Μερικές συνταγές με ψευδοδημητριακά:

Μπισκότα σοκολάτας με φαγόπυρο χωρίς γλουτένη

Συνταγή για μπάρες ενέργειας με ταχίνι και φαγόπυρο

Συνταγές με chia: Πώς θα φτιάξεις γκρανόλα με βρόμη και chia αλλά και πουτίγκα σοκολάτα

Η σοκολατένια συνταγή για chia pudding μόνο με 133 θερμίδες

Μπάρες ενέργειας χωρίς ψήσιμο με κινόα και χουρμάδες

Υπερ-θρεπτικό πρωινό με κινόα, chia, μαύρες σταφίδες, ξηρούς καρπούς και matcha

To απόλυτο smoothie bowl, ιδανικό για πρωινό, με καρύδα, κινόα και μαύρο σουσάμι

Πώς να φάω την κινόα; Υγιεινή σαλάτα με μαύρα φασόλια και γλυκοπατάτα

Πώς θα φτιάξεις ψωμί από κινόα

Κρέπες από φαγόπυρο με σοταρισμένα λαχανικά και σάλτσα romesco

[related id="431036"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece